sobota 24. května 2008

Záhady V mém domě.

V Roce 1973 jsem se přistěhoval z Liberce do vesničky v krušných horách.9let jsme žily v obyčejném bytě .Po 9 letech jsme si koupily rodinný domek,to jsem pracoval ještě na šachtě v Jáchymově , v roce 1985 jsem skončil a začal jsem pracovat v místním statku jako krmič hovězího skotu.Nikdy předtím jsem nevěřil na žádné záhady,když jsem tento příběh někomu vyprávěl nikdo tomu nevěřil,já jsem se jim ani nedivil ,já bych na jejich místě tomu také nevěřil ale člověk to musí sám zažít ,a pak věřit začne.1 záhada, má žena se šla večer vykoupat a já dole v obýváku koukal na televizi a najednou strašný rámus po schodech ,jako když se šoupou po schodech skříně ,žena vyběhla s koupelny a křičela na mě co tam dělám,ale to už já běžel nahoru také ale přestalo to a nikdo z nás nic neviděl.Ráno jsem šel do práce a na mé řadě uškrcená jalovice.Další večer sedíme u televize a najednou se s pod dveří zvedl vítr ,koukaly jsme co se to děje.Druhy den jdu do práce a na mé řadě uškrcená další jalovice.Další večer,zase jako obvykle koukáme na televizi když se ozve nahoře v mezi patře rána jdu se podívat a s květinového stolku spadla kytka ale květináč se nerozbil ,skoušel jsem ho tam dávat různě na křivo ale květináč nespadl.Ráno na mé řadě další uškrcená jalovice.Takové věci se děli celí týden, Věděl sem že kdybych v noci šel do kravína, mohl jsem tomu možná zabránit.Takových záhad v našem domě bilo hodně.Od té doby věřím že existuje něco mezi nebem a zemí....Jezdec

Žádné komentáře: